понеділок, 18 березня 2024 р.

Стаканчик для розсади. Своїми руками

У минулому році, коли я шукала підходящі стаканчики для розсади, важко було знайти їх у продажі через війну, що триває в Україні. Саме тоді мені прийшла в голову ідея скористатися оригамі. Я вирішила використати свою творчість та зробити їх самостійно. Цей досвід показав мені, що із відповідною мотивацією та наполегливістю можна знайти рішення навіть у найскладніших ситуаціях. Я ділюся цим досвідом, сподіваючись, що він стане корисним для когось іншого, хто опиниться у подібній ситуації. Розмір стаканчиків залежить від квадратів 13X13 15X15

З поліетиленового матеріалу робимо квадрат 13х13, 15х15, 18х18.......

Складаємо стаканчик та скріпляймо




Надрізаємо отвори для стоку води



Стаканчики займають мало місця

Садимо рослини в стаканчики та ставимо в контейнер


Орігамі для розсади






Немає коментарів:

Дописати коментар